MijnHLB portal

Met het MijnHLB portaal kan HLB Den Hartog Accountants & Consultants via internet efficiënt met u samenwerken. Met MijnHLB  kunnen wij informatie met u delen en u eenvoudig documenten ter accordering aanbieden. Documenten die u accordeert komen automatisch in uw digitale dossier terecht zodat u deze te allen tijde kunt raadplegen.


Hoe werkt MijnHLB?

In onze handleiding leggen wij u stap voor stap uit hoe MijnHLB is opgebouwd en hoe u op de portal uw documenten kunt bekijken, goedkeuren of uploaden.

 

Het accorderen van documenten

Deze handleiding beschrijft het proces en de handelingen die u moet uitvoeren om een document via de portal te accorderen.

 

Heeft u nog vragen over MijnHLB?

Neemt u dan contact met ons op, wij helpen u graag verder. U kunt uw vraag mailen naar mijnhlb@hlb-denhartog.nl. Tijdens kantoortijden zijn wij uiteraard ook telefonisch te bereiken en staan wij u graag te woord.